sobota, 30 grudnia 2017

Ara i Przyjaciele_2017

nadrabiam zaległości - najpierw tropiki i moje ukochane papugi ary. Ta czerwona to moja ulubienica. Turkusowe też są piękne, ale czerwona przebija wszystkie. Może dlatego, że jest dzika i niechętna ludziom. Orzechy włoskie rozłupuje w kilka sekund taki ma silny dziób. Oto moje dziobaski :)

  Ara Ararauna 

Aleksandretta obrożna

 moja ulubienica - Ara chloropterus


na minutkę udało mi się ją "oswoić"
moja ulubienica ;)   

PIĄTEK 29 grudnia 2017 r
Urodziny Marty Pietraszun
a w piątek były urodziny Marty. Klub spotkał się w klimatycznym Starym Zaułku. Ależ tam serwują "rozgrzewki" - wino, piwo, herbata - zimowe więc grzane ;) 
Był tort, śpiewy, pogaduchy, zatem tak, jak lubię.Martusi jeszcze raz wszystkiego najlepszego! Serduszko dla Ciebie 💟

tort przepyszny - czekolada i maliny z chili - rzeczywiście rewelacja!
Zjadłam wszystkie płatki róż, no cóż... hehe :) 

 od lewej: Wojtek, Piotr i Michalina

od lewej góry: Emilia, Wojtek, Monika i ja
Stary Zaułek, Stare Miasto Olsztyn 2017

Z Martusią i Wojtkiem
Stary Zaułek. Olsztyn, 2017