wtorek, 2 stycznia 2018

Kałasznikow Maryli Rodowicz_Sylwester Marzeń Zakopane 2017

Bum, bum, bum, bum bum :)

Maryla Rodowicz zaprosiła mnie do projektu "Kałasznikow". Napisałam polski tekst (nie tłumaczenie). Piosenka została wykonana w Zakopanem w koncercie Sylwester Marzeń organizowanym przez TVP2. Na scenie, obok Maryli, wystąpiła genialna Dzambo Agusevi Orchestra z Macedonii oraz wielu innych muzyków. Było dynamicznie, rytmicznie, bałkańsko.
Oto Kałasznikow

wokal: Maryla Rodowicz
muzyka: Goran Bregović
słowa: Bożena Kraczkowska



Tekst:
Bum, bum, bum, bum, bum, tu nie liczy się czas ,hej-ja!
Bum, bum, bum, bum, bum, nie poróżnią nigdy nas

nalej, podajcie wina pełen dzban
nalej, wypijmy za tych, co u bram
nalej, za piękne życie niechaj trwa
ożeż ty, kałasznikow, kałasznikow, kałasznikow, kałasznikow, kałasznikow, hej,

bum, bum, bum, bum, bum w żyłach się gotuje krew, pije miasto, pije wieś, zabawimy się że hej!
w kącie stoi niezła lufa, zaraz będzie rozpierducha, z przodu, z boku, z prawa , z lewa krzyczy o pa! kto nie śpiewa!

Bum, bum, bum, bum, bum w żyłach się gotuje krew, hej-ja!
Bum, bum, bum, bum, bum zabawimy się że ech, hej-ja!
Nalej, podajcie wina pełen dzban
nalej, wypijmy za tych, co u bram
nalej, za piękne życie niechaj trwa

ożeż ty, kałasznikow, kałasznikow, kałasznikow, kałasznikow, kałasznikow, hej,
bum, bum, bum, bum, bum w żyłach się gotuje krew, pije miasto, pije wieś, zabawimy się że hej!
W kącie stoi niezła lufa, zaraz będzie rozpierducha, z przodu, z boku, z prawa , z lewa krzyczy o pa! kto nie śpiewa!

To był świetny koniec starego roku i superowy początek nowego - dzięki Marylu i serduszko dla Ciebie 💟