poniedziałek, 15 stycznia 2018

Kraczkosia urodzinowo :)

12 stycznia, na zaproszenie Maryli Rodowicz, wystąpiłam w jej koncercie na Torwarze w Warszawie.
Koncert odbył się w ramach trasy koncertowej DIVA TOUR.
Co to były za emocje! Wielka trema ale i cudowne przeżycia. Warto sobie uświadomić, co się stało.
Zaśpiewałam "Byłam sama, jestem sama", jedną z moich ulubionych piosenek z repertuaru Maryli Rodowicz. Słowa: Agnieszka Osiecka, muzyka: Jacek Mikuła.
W czasie występu akompaniowali mi Marcin Majerczyk (gitara) i Łukasz Dudewicz (bas).

Występ na profesjonalnej scenie to dla mnie bardzo niecodzienne wydarzenie. Występ na scenie największej polskiej Gwiazdy,  to prawdziwy lot w kosmos. Jeśli do tego dodam napisanie tekstu do Kałasznikowa (premiera odbyła się podczas koncertu Sylwester Marzeń w Zakopanem, TVP2)



oraz to, że właśnie mija 10. rocznica nagrania przez MR "Furtek trzech" z moim tekstem (płyta Jest cudnie, 2008),



to czy można sobie wyobrazić lepszy prezent na 56. urodziny?
A tak to się właśnie fajnie skumulowało.

Dzisiaj o 18.00 zapraszam przyjaciół do Starego Zaułka w Olsztynie. Urodziny są tylko pretekstem do spotkania, rozmów, wypicia grzańca i posłuchania mini recitalu Cezarego Makiewicza. Poprosiłam Czarka, żeby zagrał i zaśpiewał piosenki z moimi tekstami. Usłyszymy więc:
Prawie w oczach, Zarzucić wędkę gdzieś w Mazurach, Znajdź na to czas, Ty, Pierwsza.
Ja zaśpiewam "Byłam sama, jestem sama". Będzie tez mikrofon dla wszystkich i mam nadzieję, że impreza wymknie się spod kontroli :)     

dla zachęty nagranie z koncertu na Torwarze, 12 stycznia 2018 r.
(trasa Maryli Rodowicz DIVA TOUR)