wtorek, 26 marca 2019

Kolory Życia_relacja

Koncert "Kolory Życia" był podsumowaniem dotychczasowej pracy literatów skupionych w Klubie Literackim działającym od grudnia 2018 r. w Gminnym Ośrodku Kultury w Gietrzwładzie.
W czasie tych czterech miesięcy udało nam się napisać wiersze, opowiadania i piosenki, które ułożyły się w opowieść o życiu.
Na pomysł koncertu wpadłam w lutym, więc czasu było niewiele, ale wystarczyło, żeby wszystko ogarnąć 😀
Wczoraj byłam w szkole na kolejnym spotkaniu z młodzieżą. I to spotkanie zaowocuje powstaniem kolejnej grupy twórczej - Klubu Młodych Literatów.

Wracając do koncertu... Po koncercie entuzjazm klubowiczów tak buchnął, że zaczęliśmy snuć plany powstania... kabaretu. Kto wie? Mamy czas do jesieni, bo jesienią planujemy kolejny klubowy koncert.

Kilka zdjęć z koncertu
23 marca 2019 r., Gminny Ośrodek Kultury w Gietrzwałdzie.

zacznę zdjęciem finałowym, bo tu jesteśmy w żeńskim komplecie, od lewej:
Ania Bagińska, Agnieszka Zabłocka, ja, Małgosia Sendela

Na gitarze grał Janusz Sendela, 
Janusz zadbał także o nagłośnienie i oświetlenie 
Małgosia i Janusz piszą piosenki, wiersze

 Ania Bagińska czyta swoje opowiadanie

Agnieszka Zabłocka pisze wiersze i prozę, 
podczas koncertu wyśpiewała wiersz "Krew i wino", 
do którego Janusz napisał muzykę

przeżywam ;)

ja przeżywam całą sytuację, a podczas wieczoru także zaśpiewałam 

stolik reżyserski :) 

dyrektor GOK-u Paweł Jarząbek
chyba mu się podobało :) 

 już planujemy kolejny koncert
może powstanie kabaret?

no cóż, trudno być sędzią we własnej sprawie. Mnie koncert bardzo się podobał.
Serduszko dla wszystkich 💗 




Brak komentarzy: