poniedziałek, 1 kwietnia 2019

Zlot Bożen w Sandomierzu, 29-31 marca 2019 r.

W tym roku Bożeny obchodziły imieniny w Sandomierzu. Było hucznie, uroczyście, ale też na fantastycznym luzie. Bez nadęcia i w miarowym, niemęczącym tempie. Na zaproszenie organizatorek - Beci i Bomiki - przyjechało 60 Bożen i Bożenn.

Do Sandomierza pojechałam dzień wcześniej. To pozwoliło mi cieszyć się pobytem już od piątkowego świtu.
Program zlotu dopracowany i świetnie zorganizowany. Na początek spotkanie z burmistrzem Marcinem Marcem. Tak po prawdzie było to uroczyste powitanie Bożen w Królewskim Mieście. Byli dziennikarze TV i Radia Kielce. Wywiady, reportaże, zdjęcia. Zatem ślad po zlocie można znaleźć w necie. Po powitaniu - zwiedzanie. Pogoda sprzyjała - słonecznie, ale nie gorąco. Pani przewodniczka nie tylko oprowadziła nas po zabytkowych, tajemniczych miejscach, ale też opowiedziała mnóstwo ciekawostek, których nie ma w przewodnikach. Aż sobie wczoraj obejrzałam film "Ziarno prawdy". Polecam. Cały kręcony w Sandomierzu.
Zaliczyłyśmy także taras widokowy. Warto było.
Co ważne - organizatorki przewidziały czas wolny :) Połaziłam po starych zakamarkach, powspominałam dobre czasy, kupiłam pamiątkę :)

Ostatni wieczór był szczególny - uroczysta kolacja, wspólne śpiewy, rozmowy na tarasie, no i pyszne jedzenie. Z pewnością tu wrócę. Sandomierz jest jednym z moich ulubionych miast. Teraz doszły kolejne dobre wspomnienia.

na pamiątkę zamieszczam reportaż z sandomierskiej TV.



i kilka zdjęć z pobytu w Sandomierzu

Brama Opatowska 

Ratusz 

wiadomo, kocham sie w Pluskwie i w pierogach Natalii :)

poranna kawa w pysznym towarzystwie i z cudnym widokiem  

Burmistrz Sandomierza, Marcin Marzec, wita Bożenki w Królewskim Mieście

 pamiątkowe zdjęcie z burmistrzem Sandomierza

 na "ściance" sandomierskiego rynku  😀

widok z tarasu Bramy Opatowskiej 

cztery wieże? 

na dole Bożenki czekają na nasze zejście


z Bibi, pożegnalna kolacja
do zobaczenia w Bożenkowie 😀

Brak komentarzy: