wtorek, 30 kwietnia 2019

zaproszenie na Jubileusz w Olsztynie

nie dodać, nic ująć - pękło 20 lat! 😀
Za tydzień, 7 maja 2019 r. w klubie U Artystów odbędzie się kolejne spotkanie w ramach świętowania mojego 20-lecia pracy twórczej.
Wczoraj, z tej okazji, byłam zaproszona do Radia Olsztyn, do programu Małgosi Sadowskiej i Agnieszki Lipczyńskiej. Jak zawsze było miło - dziękuję.
I także wczoraj (co chcę odnotować) otrzymałam od Jarka Gacha wszystkie ilustracje do powieści Operacja Dexter. Ilustracje właśnie wysłałam do wydawnictwa Novae Res. Teraz już tylko czekamy na kolejną, pachnącą i pełną przygód książkę. Jestem szczęśliwa. 

Wracając do 7 maja... na jubileusz zaprosiłam zaprzyjaźnionych artystów, będą więc nieoczekiwane zwroty akcji, gdyż każdy z nich jest nieobliczalny w swoich działaniach i za to ich kocham.
Będą z nami: Marta Andrzejczyk (aktorka, piosenkarka), Karolina Drozdek (wokalistka), Marjela Flow (malarka, graficzka), Czarek Makiewicz (muzyk).
Wirtualnie będzie z nami Wojciech Malajkat (aktor, rektor Akademii Teatralnej w Warszawie).
No i, jak zawsze, będzie z nami Janis Joplin :)

Spotkanie odbędzie się pod skrzydłami Stowarzyszenia Pro Kultura i Sztuka, a wieczór poprowadzi Ela Mierzyńska.
Serdecznie zapraszam 7 maja 2019 r., godz. 18.00, klub U Artystów w Olsztynie 💓

Zapomniałam dopisać, że ja też będę i może coś zaśpiewam (jak się wcisnę, haha)  :) 

💗


Brak komentarzy: