niedziela, 23 czerwca 2019

Małgosia i Janusz, piękni ludzie

Miejsce czynią ludzie.
A co czyni ludzi? Co sprawia, że są piękni? Albo, że akurat nie?

Stachura ładnie to podsumował w Siekierezadzie:
Albo się coś komuś za bardzo nie podoba, albo za bardzo podoba. I to wychodzi na jedno, bo jak się komuś coś za bardzo podoba, to zawsze jest ktoś drugi, komu się to właśnie bardzo nie podoba.

Małgosia i Janusz Sendela... poznałam ich w klubie literackim, który prowadzę w GOK-u w Gietrzwałdzie. Zdolni, młodzi, pełni twórczego zapału, piszą piękne piosenki, wiersze, prozę, śpiewają, Małgosia jeszcze maluje, jest aktorką Wspaniałego Teatru Bez Nazwy no i robi wspaniałe bezy. I to mi się właśnie bardzo podoba 😊
Są też razem od czterdziestu lat. Przebywanie z nimi to sama przyjemność. Poczułam się więc wyróżniona, gdy zaprosili mnie na wspólne świętowanie jubileuszu 40-lecia małżeństwa.
Po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, że... miejsce czynią ludzie. 
Bo jeśli dopuszczasz do siebie dobro i uczciwość, jeśli masz taką potrzebę, to sam jesteś lub w końcu stajesz się piękny, uczciwy w dobroci i takie też tworzysz miejsce.
Ale się rozgadałam, że trudno zrozumieć :)
No w każdym razie - było cudnie. Dzięki za zaproszenie na Jubileusz 💓

i kilka zdjęć

pomysłowy scenariusz wieczoru

zaczynamy Jubileusz Małgosi i Janusza

Małgosia wita gości autorską piosenką Kolory życia

Małgosia i Janusz - czerwcowi Jubilaci 💓

do siedliska prowadzi modrzewiowa aleja 

słuchamy

 super pomysł na grill

 śpiewa Krzysztof Kochanowski, Vito Castillo gra na harmonijce

teraz Jubilatom śpiewają goście





Krzysztof śpiewa "Nie dokazuj miła, nie dokazuj"
my z Małgosią robimy chórki :)

 



 ogród Małgosi i Janusza, cudowne miejsce na Warmii

Małgosia i Janusz Sendela,
piękni ludzie tworzą piękne miejsca
22 czerwca 2019 r., Gietrzwałd na Warmii

komentarze włączone 


Brak komentarzy: