czwartek, 27 czerwca 2019

Warmińska Winnica w dolinie prajeziora

Urlop w Warmińskiej Winnicy
zrobiłam ptakom ponad pół tysiąca zdjęć! Trudno wybrać.
Winnica leży na obszarze doliny prajeziora, we wsi Skajboty. Trafiliśmy tam przez przypadek. Na znalezienie miejsca wypoczynku mieliśmy dwa dni, więc szast-past i wyskoczyła winnica. Z pozoru zagubiona w ogromnym warmińskim lesie, jednak wewnątrz uporządkowana enklawa, stworzona w murach starego siedliska, europejski komfort, czysto i super gospodarz.
Stawy pełne ryb, oczywiście winnica, ogrody, pole golfowe, no i jezioro Bogdańskie. Winnica produkuje wspaniałe wino Herkules Monte. Naprawdę polecam.
Już drugiego dnia wypatrzyłam na brzegu taką miejscówkę, że tylko siedzieć i fotografować. Łabędzie, kormorany, stado dzikich gęgaw. A te ostatnie płochliwe jak żurawie.
Kiedy wszyscy jeszcze spali, ja cichutko myk, myk na tę miejscówkę i patrzę, patrzę, patrzę.
Marcela zachwycona - teren ogrodzony więc robiła co chciała 😆

WINNICA



pokój z widokiem na winnicę 

PTAKI



płochliwa gęgawa



 
tego nazwałam Gucio.
Mówiłam: Guciu, teraz gimnastyka. I Gucio pozował 😀




 na trasie spacerowej 

jezioro Bogdańskie w dolinie prajeziora

winnica z lotu ptaka
zdjęcie ze strony Warmińska Winnica, 
Skajboty, czerwiec 2019 r.

komentarze włączone
 

Brak komentarzy: