środa, 27 listopada 2019

III Memoriał Leonarda Cohena

Koncert odbył się 23 listopada 2019 r. w sali koncertowej Gminnego Ośrodka Kultury w Gietrzwałdzie.
Lubię takie klimaty, a ballady Cohena są akurat na moje możliwości wokalne 😄 Zaśpiewałam Prawo i Siostry Miłosierdzia. Potem jeszcze wspólnie z dziewczynami: Agnieszką Siudem-Nowicką i Rozalią Soliwodą - Alleluja.
Na scenie byli z nami także: Kaja Kitowska (wiolonczela), Łukasz Majewski (gitara, wokal), Marek Salej (fortepian), Tomasz Salej (gitara, wokal, aranżacje). 
Nagłaśniał nas i oświetlał Krzysztof Lewandowski.

Wieczór niebywały, publiczność - fani Cohena, więc zadanie trudne. Nie obyło się bez dostawek krzeseł. To cieszy, gdy na koncert, w który, bierzesz udział przychodzą tłumy.
Czułam się swobodnie i śpiewało mi się bardzo dobrze. Na finał oczywiście zaśpiewaliśmy Alleluja! I tradycyjnie wspólnie z dyrektorem GOK-u - Pawłem Jarząbkiem. 
Koncert trwał 1,5 godziny. Ludzie byli zadowoleni, po koncercie długie rozmowy, kawa, nikt nie spieszył się do domu. To było fantastyczne. Ja cały czas jestem zaskoczona, gdy słyszę: Pani Bożeno, pięknie, gratuluję. I lubię to zaskoczenie.   ❤

Kilka zdjęć z koncertu

koncert tradycyjnie otworzył dyrektor GOK-u Paweł Jarząbek i jak przystało na Cohena,
Paweł wszedł w słynnym prochowcu, który potem przez cały koncert wisiał na scenie, na wieszaku  

przez cały koncert siedzieliśmy przy biesiadnym stole, w scenerii kanadyjskiej bohemy


Prawo jest, ramię jest i jest dłoń!
oraz Siostry miłosierdzia 

i tu niespodzianka, na bębnie afrykańskim (w głębi sceny) zagrała Ola,
która do zespołu dołączyła z biegu, tu przed koncertem. wyszło fantastycznie

od lewej:
Agnieszka Siudem-Nowicka, Rozalia Soliwoda i ja
finałowe Alleluja 2019! 




dołączył do nas Paweł

i to już koniec :)
do zobaczenia za rok


Alleluja 2019! 






Brak komentarzy: