niedziela, 3 listopada 2019

Koncert Klasyka Rocka Po Polsku_relacja

Koncert odbył się 26 października 2019 r. w Gminnym Ośrodku Kultury Gietrzwałdzie.
Zadzwonił do mnie Rober Zienkiewicz z pytaniem czy nie zechcę wziąć udziału w jego koncercie. Zechciałam. Tym bardziej, że cały materiał miał się opierać na piosenkach lat 60., wspaniałych ówczesnych grup i wokalistów. A ja lubię muzykę tamtych lat. Poza tym wszystkie teksty miały być po polsku w tłumaczeniu właśnie Roberta. A ja lubię ludzi z pasją. Robert niewątpliwie pasję ma.
Więc się zgodziłam i tuż przed koncertem zrobiliśmy próbę domową. Miałam zaśpiewać Let It Be The Beatles i As Tears Go By The Rolling Stones.


Plakat zapowiadający wydarzenie. Są na nim wszyscy wykonawcy i autorzy.

Pół godziny przed koncertem wiedzieliśmy, że zabraknie krzeseł na widowni. Dostawialiśmy i dostawialiśmy i nadal brakowało. Poszły krzesła ze wszystkich pracowni, z biblioteki, z zaplecza i skąd się dało, aż w końcu zabrakło krzeseł w GOK-u 😃

I tak, przy pełnej sali, dyrektor Paweł Jarząbek rozpoczął koncert. Graliśmy przez 2,5 godziny. Ludzie wytrzymali. Śpiewali, reagowali, śmiali się. Wszyscy dobrze spędzili ten czas. Na finał zaśpiewaliśmy Hey Jude The Beatles. Na scenie wszyscy wykonawcy, sala na stojąco śpiewała z nami. Po finale zeszliśmy ze sceny, rozemocjonowani. Usiadłam do swojej niedopitej wcześniej kawy, myśląc, że to już koniec, i że koncert bardzo się udał. No relaksik, a tu ktoś woła:
- Kraczkosia na scenę, śpiewasz bis!
Odstawiłam kawę i idę spokojnie sądząc, że to kawał kolegów. Spokojnie wchodzę na scenę, a tam faktycznie - chłopcy grają w kółko jakieś akordy, a publiczność wyklaskuje rytm. Idę więc przez scenę  próbując po drodze odgadnąć z akordów, co też ja mam zaśpiewać na bis. Zanim doszłam do mikrofonu już wiedziałam - Let It Be, czyli Tak ma być! 😊 Publiczność pięknie ze mną zaśpiewała.
I tak zakończył się historyczny koncert Klasyka Rocka Po Polsku.


https://youtu.be/p_U0PhZOjns

A już przygotowujemy się do III Memoriału Leonarda Cohena. Będę śpiewać dwie ballady.
Zatem wpadajcie do Gietrzwałdu!

i kilka zdjęć z koncertu, różnych autorów

koncert otworzył Paweł Jarząbek

Robert Zienkiewicz, pomysłodawca koncertu, autor tłumaczeń, człowiek z pasją


śpiewam As Tears Go By The Rolling Stones

Agnieszka Siudem-Nowicka

The Doctors


zaczynamy Finał z dyrektorem Pawłem Jarząbkiem

na scenie wszyscy wykonawcy

Tomek robi zdjęcia

dyrektor mówi: Jessssss!

ukłon dla publiczności. Była wspaniała. 

śpiewam na bis Tak ma być!

Brak komentarzy: