piątek, 1 października 2021

Do serca przytul psa w Zabmrowie

“Z biblioteką jestem EKO” to projekt realizowany przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Zambrowie. I w ramach tego projektu zostałam zaproszona na spotkanie autorskie zatytułowane “Do serca przytul psa”. Ale ja nie skupiłam się wyłącznie na psach. Opowidałam o zagrożonych gatunkach np. Śnieznej panterze, rozmawialiśmy o tym, jak opiekować się swoimi pupilami, a także dzikimi zwierzętami. Co możemy zrobić i co robimy, żeby zwierzaki były z nami szczęśliwe. Dzieci były bardzo aktywne, odpowiadały na pytania i zadawały pytania. Przeczytałam też kilka fragmentów z książek Purpurowe Gniazdo i Operacja Dexter. Tak się rozgadaliśmy, że nie wiadamo kiedy skończył się czas :) dzieci musiały wracać do swoich zajęć. To było moje drugie spotkanie autorskie po prawie dwóch latach :) Obecnie jestem na końcówce prac wydawniczych "Tajmnicy studni babci Augusty". I kilka zdjęć ze spotkania w Zambrowie (bez zdjęć dzieci, bo RODO)

Brak komentarzy: