niedziela, 11 sierpnia 2024

Monika Szczygło w Galerii Jednej Sylwetki

 Lato, lato... piękne lato. Odbyłam podróż do ukochanego Sztokholmu, odwiedziłam mnóstwo ulubionych miejsc, odwiedziłam szwedzką międzynarodową bibliotkę, ale o tym w osobnym poście.

W piątek, 8 sierpnia w Galerii Jednej Sylwetki Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie gościłam Monikę Szczygło - dziennikarkę Radia Olsztyn, fantastycznie kolorową osobowość. Wspólne tematy: muzyka, film, pomoc schroniskowym zwierzakom, sprawiły, że tak naprawdę było to spotkanie towarzyskie, w którym udział wzięła także energetyczna publiczność. Ta galeria dała mi ogromną radość i satysfakcję. Była z nami dyrektorka WBP Adrianna Walendziak, która zawsze nas wspiera w takich inicjatywach.


      8.08.2024 r. Galeria Jednej Sylwetki w WBP. Od prawej: poeta Marek Barański, muzyk Piotr Sikorski "Sikor", ja z książką Moniki Szczygło "Olsztyńska scena muzyczna", z mojej prawej strony - dyr. Adrianna Walendziak, Monika Szczygło, był z nami też piesek Moniki - Frodo wzięty ze schroniska.   

fotorelacja





Monika Szczygło i Frodo :) 




Brak komentarzy: