środa, 24 lutego 2010

I Ain't Got no Worry

(This is Janis Joplin!)
aż niemożliwe wręcz!

4 komentarze:

autorka pisze...

i na takie nagrania czekam, czekam, czekam, czekam 10 lat, potem znowu 10 lat więc już czekam 20 lat! i jest! i znowu czekam, czekam, czekam... :)

Anonimowy pisze...

Ruda:
ojej! to naprawdę ONA? A co jeszcze znajdziesz? :))

Anonimowy pisze...

Summertime pisze:
nieprawdopodobne, nigdy w życiu bym nie poznała :)
kompletnie mnie zaskoczyłaś tym nagraniem Bożeniu :)

Anonimowy pisze...

Bożenia:
Ruda, Summertime - od wielu lat czekałam na te nagrania, wiedziałam, że ludziska trzymają w szufladach takie "pamiątki" po Janis i czekałam, czekałam, czekałam :) teraz wydali płytę i muszę ją mieeeec!!! o mateńko jakie to są cudne nagrania :)) płyta nosi tytuł po prostu It is Janis
pozdrówki