poniedziałek, 8 lutego 2010

śnieg biały, śnieg granatowy Mrągowo

Wczoraj (7 lutego 2010 r.) odbyła się druga odsłona mojej wystawy "Śnieg biały, śnieg granatowy". O mateńko! jak było miło.
Przyszło dużo osób i to było najmilsze - byli moi rodzice (tata robił zdjęcia ;), przybyły moje wspaniałe profesorki - panie Domagalska i Ronkowska, wpadli starzy przyjaciele z mrągowskiej, licealnej ławy :) i absolutna niespodzianka - urząd miasta w silnej reprezentacji - burmistrz Mrągowa pani Otolia Siemieniec oraz wiceburmistrz pan Tomasz Witkowicz :)
Wystawę otworzyła pani burmistrz, a potem samo poszło - wspomnienia, opowieści, i co jaki czas oglądanie zdjęć ;)

zobacz FILM z WERNISAŻU

Ludzie mówili, że fotki są w porzo, ja nie pamiętam co mówiłam, bo jak się denerwuję, to potem mało co pamiętam ;)
Dziękuję dyrektorowi CEiT w Mrągowie za przyjęcie mojej wystawy, a pani Agnieszce Kozioł za zorganizowanie wernisażu. Było supeeer!
Wszystkim obecnym - wielkie dzięki, że byliście!

a było tak:
wystawę otworzyła pani burmistrz Otolia Siemieniec

"Śnieg biały, śnieg granatowy" w holu CEiT Mrągowo powisi do końca lutego! Potem pojedzie dalej w Polskę ;)

była Internetowa Telewizja Regionalna, ja konfabulowałam :)
fot. Henryk Kraczkowski
*

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Gratulacje! ŁADNIE TA CZERŃ 'PODBIJA' Twoje FOTKI ;)
Mariola od kolorów i od czarnego też.

Anonimowy pisze...

Pani Bożenko, nie mogłam przybyć, bo... niespodziewani goście... Szkoda, żałuje bardzo, naprawdę... Ale mam nadzieję, że jeszcze się spotkamy.... Katarzyna Enerlich

Anonimowy pisze...

Moja Gwiazda:)!!! Buziaki, Yaro

Anonimowy pisze...

Summertime pisze:
Gratulacje!!! Pięknie mówiłaś o swojej wystawie Bożeniu, aż miło posłuchać :) To się nazywa pasja :)))