czwartek, 10 sierpnia 2017

Mój cień blues i ja w Trójce



Noc na warszawskiej Starówce... to trzeba przeżyć.
Po czwartkowym spotkaniu z Ewą Michałowską, w piątek spotkałam się z Małgosią w Polskim Radiu na Modzelewskiego. Potem pojechałyśmy na Myśliwiecką do Trójki. Na korytarzu od razu wpadłyśmy na Wojciecha Mana, jednak bez kontaktu. Potem pojawił się Piotr Baron i tu już z kontaktem :) porozmawialiśmy chwilkę i Małgosia wpadła na pomysł, że skoro moja piosenka jest na LP3 i skoro jestem pod ręką, to może... I tak, ok. 9.25 wystąpiłam na żywo w programie LP Trójka  Piotra Barona. Na antenie wybrzmiał także cały "Mój cień blues".
Fajnie było - dziękuję Małgosiu :)

Mój cień blues w Trójce 



i kilka zdjęć z wydarzenia


 w Trójce w programie LP3 Piotra Barona



z Piotrem Baronem tuż przed wejściem na antenę

 na Myśliwieckiej 3/5/7

jeszcze wizyta w Muzycznym Studiu Trójki im. Agnieszki Osieckiej

 na tej scenie grali najwięksi muzycy świata...
posiedziałam

z Małgosią na ściance Trójki / 
4 sierpnia 2017 r.