niedziela, 6 maja 2018

Bieg na 6 łap dla Rodaka

Majówka za nami, była cudowna, dopisali ludzie i pogoda.
Tydzień zakończyłam udziałem w majowym "Biegu na 6 łap", ale ponieważ byłam z Marcelką, to był to raczej bieg na 5 łap :)
Tym razem Bieg na 6 łap był dla Rodaka. Do Schroniska dla Zwierząt w Olsztynie przyjechali nasi Rodacy z Kazachstanu, Mołdawii, Ukrainy i Białorusi, którzy za rok rozpoczną studia w Polsce.

Ja, tradycyjnie, usmażyłam placki ziemniaczane z 3 kg ziemniaków! Matko kochana! I wszystko zjedli i jeszcze powiedzieli, że im smakowało. Ja tam im wierzę :)
przy okazji Agnieszka Porowska (Gazeta Olsztyńska) zrobiła nam (mi i Marceli) kilka wspólnych zdjęć. Fajnie, bo razem mamy bardzo mało zdjęć.
Schronisko dla Zwierząt w Olsztynie, 4 maja 2018, fot. Agnieszka Porowska, Paweł Pietrzak



Rodacy z Kazachstanu, Mołdawii, Ukrainy i Białorusi w Schronisku dla Zwierząt w Olsztynie
4 maja 2018 r.