poniedziałek, 28 maja 2018

premiera książki "Dziecięcym piórem" SP Wrzesina


Zacznę od materiału filmowego i wszystko stanie się jasne



Książka „Dziecięcym piórem” to zbiór wierszy i opowiadań laureatów Gminnego Konkursu Literackiego, który został zorganizowany w Szkole Podstawowej we Wrzesinie w grudniu 2017 r. Premiera tego wydawnictwa odbyła się 24 maja 2018 r. w budynku placówki.

Pogoda dopisała, publiczność także, było naprawdę miło. Bardzo podoba mi się ta inicjatywa. Myślę, że to wspaniałe uczucie, kiedy debiutuje się w wieku kilkunastu lat i to od razu profesjonalnie wydaną książką😌

Brawo dla młodych pisarzy i ich nauczycieli!

A co ja tam robiłam? Ja zostałam zaproszona do napisania recenzji, co też uczyniłam, w związku z czym też znalazłam się w tej książce.

Dziękuję za zaproszenie, dziękuję za piękne popołudnie, było wspaniale!


to link do reakcji na stronie SP Wrzesina
http://pspwrzesina.superszkolna.pl/wiadomosci/1/wiadomosc/282052/premiera_ksiazki_dzieciecym_piorem

i kilka zdjęć, fot. SP Wrzesina

młodzi i bardzo zdolni pisarze i poeci
rodzice i nauczyciele