czwartek, 16 czerwca 2022

DKK w WBP w Olsztynie

Czas szybko leci, pędzi. Nawet nie wiem kiedy minął miesiąc od rozpoczęcia pracy w WBP. Wśród różnych zadań zaproponowano mi także prowadzenie Dyskusyjnego Klubu Książki w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej :) Pierwsze spotkanie za mną. No lodziee, cóż to była za przyjemność! Frekwencja dopisała. Rozmawialiśmy o „Castorpie” Pawła Huelle i „Gniewie” Zygmunta Miłoszewskiego.
Klubowicze skupili się głównie na „Castorpie” i związku powieści z „Czarodziejską górą” Tomasza Manna. Rozmawialiśmy nie tylko o książkach i literaturze, ale także o ważnych sprawach człowieczego życia – aktualnej sytuacji w kraju, religii. Takie prawdziwe rozmowy przy dobrej kawie i herbacie.
W lipcu będziemy rozkminiać mojego Czubka i Trupią farmę Billa Bassa. Jestem bardzo ciekawa tego spotkania i wniosków :)
Aaa... kilka dni po spotkaniu przyszedł do mnie Tolo Szaleńczyk i podarował mi swój wiersz "Szafirowe szczęście", natychmiast ułożyłam do niego melodię. Tolo Szaleńczyk (Antoni Janowski) i Tamara BeJot (Tamara Bołdak-Janowska) to w Olsztynie para fantastycznych twórców.
Odsyłam do audycji Radia Olsztyn:
https://radioolsztyn.pl/tamara-bejot-i-tolo-szalenczyk/01380616
Oczywiście, na kolejnym spotkaniu zaczniemy od zaśpiewania "Szafirowego szczęścia". I ja to lubię!
i pamiątkowe zdjęcie z czerwcowego DKK
DKK w WBP w Olsztynie, 2 czerwca 2022 r. 


2 komentarze:

anna panas pisze...

Trochę mi zeszło, żeby zapoznać się z Twoją stroną. Jesteś KOBIETA omnibusem. Tyle talentów w jednej osobie! Fajnie się czyta i ogląda. Pięknie wszystko ubierasz w słowa. Gratuluję, podziwiam, będę tu zaglądać! Pozdrawiam serdecznie 🥰🌻

autorka pisze...

Aniu, dzięki, że do mnie wpadłaś :) a Twoje zdjęcia są fantastyczne, bardzo lubię oglądać czy podglądać świat Twoim okiem :) serdeczności