niedziela, 29 maja 2022

Tamara Fest, czyli jubileusz Tamary Bołdak-Janowskiej

 Tamara Bołdak-Janowska, znana też jako BeBejot, jest olsztyńską pisarką, myślicielką, artystką.

Odsyłam do Wikipedii, gdzie w pigułce zgromadzono jej dossier: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tamara_Bo%C5%82dak-Janowska

To w pracowni Tamary odbywają się spotkania Półkowniczek, do których należę i są to naprawdę fantastyczne spotkania. Sama pracownia jest miejscem nie do ogarnięcia - XI piętro, z widokiem na cały Olsztyn, mnóstwo dzieł Tamary i ona sama. Herbata, wino, czytamy swoje teksty, rozmawiamy na ważne, aktualne tematy. Tamara obdarzona jest niezwykłym umysłem, świetnie pisze i tworzy niebywałe dzieła plastyczne.

Tamara Fest odbył się 19 maja 2022 roku w Domu Mendelsohna, w Olsztynie. Oczywiście Półkowniczki tez były. Ja zaśpiewałam Mój cień blues - specjalnie dedykowany Tamarze :)

I kilka zdjęć z tego fantastycznego wydarzenia.

Tamara Bołdak-Janowska, na dziedzińcu Domu Mendelsohna, 19.05.2022 r.,
fot. Magdalena Lewkowicz

Półkowniczki składają życzenia :)
fot. Paweł Strzelec

życzenia składają Mute Sobaszek i Wacław Sobaszek, słynny Teatr Węgajty

Marek Barański, poeta, wykładowca, fot. PS

Kazimierz Brakoniecki, poeta, eseista, krytyk literacki, fot. PS


śpiewam Mój cień blues, fot. Urszula Kosińska

Tamara i prowadząca spotkanie Joanna Wilengowska


tort i plakat :)





Brak komentarzy: