piątek, 13 maja 2022

Cornelia Jakobs - Hold Me Closer Eurowizja 2022

Krystian Ochman wszedł do Finału 66. festiwalu Eurowizja 2022! Mocno trzymam za niego kciuki. Ale ja drgnęłam dopiero przy piosence Hold Me Closer i słucham jej dziś od rana :) 

Jak ja to lubię, tę moją wewnętrzną akustykę. Odzywa się bardzo sporadycznie. Mam to przy Janis Joplin, SIA, PJ Harvey, Ettcie James - specjalna chrypka. Piosenka Hold Me Closer jest świetna.  

No i jeszcze ten pierścionek - mam taki sam. Kupiłam go jakieś trzydzieści lat temu w małym sklepiku gdzieś na Drottninggatan w Sztokholmie. Ależ cudne wspomnienia! Ten pierścionek mam do dziś i zawsze go wkładam na ważne spotkania. No po prostu pokrewieństwo dusz. ☺

W sobotę Wielki Finał! 

pierścionek Cornelii 

mój pierścionek kupiony gdzieś na Drottninggatan 

Proszę Państwa, oto moja faworyta Eurowizji 2022 - Cornelia Jakobs i Hold Me Closer (Szwecja)  


Nie ma potrzeby przepraszać, bo nie ma czego żałować.

Zgaduję, że wszystkie dobre rzeczy się kończą, 

więc żegnaj kochany, życzę ci wszystkiego dobrego.

Ale najbardziej życzę sobie, aby móc kochać cię mniej.

Cóż, może masz rację, znajdę kogoś innego.

Powiedziałeś, że to nie moja wina, ale czy kiedykolwiek to pomogło? 

Przytul mnie mocniej, chociaż odejdziesz przed wschodem słońca (...)

Oh, to mnie zabija, znalazłam tego właściwego w niewłaściwym czasie.

Ale do wschodu słońca, trzymaj mnie mocno.

cały tekst na tekstowo.pl

Brak komentarzy: