środa, 15 lipca 2009

na dwoje ten świat za wielki

zajrzyj na mój blog w Gazecie Olsztyńskiej :)


Kochany Zamorniku, specjalnie dla Ciebie weselszy wiersz-piosenka :))

I.
Na dwoje ten świat za duży
na dwoje nie dzieli się
zielone oczy kot mruży
i rzuca zielony cień.

Nie było ciebie tu wieki
i wyschły fiołkowe łzy
w sypialni zimowe weki,
zimowe okna i drzwi.

ref.
Dłoni cień, skroni biel
zapomniałam jak to jest
kiedy w domu świeci się kilka lamp.
Taki stan, życia łan
co kołysze moim snem
stary próg i zimowy nadal dzień.

II.
Na dwoje ten świat za wielki
na dwoje nie dzieli się
więc na wypadek wszelki
uciekam i Bóg wie gdzie
zostawiam stare dywany,
zamykam okna i drzwi.
Porzucam zimowe ściany,
zimowe porzucam sny.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Summertime pisze:
no nie wiem czy weselszy... refleksyjny jakiś :p

Anonimowy pisze...

jak pisze summertime-no nie wiem, ale jak tylko minie weekend to postaram się spiąć i jeszcze przed Mazurami coś pośpiewać. Piękny to on jest, ale szkoda,że ja nie mam poczucia humoru i same smutasy mi wychodzą:)postaram się w każdym bądź razie-for you!zamornik