sobota, 25 grudnia 2010

Dobry Anioł czyli browar

Wszystkim przyjaciołom życzę Wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia!
"Będzie dobrze" - tak sobie mówcie, nawet wtedy, gdy powodów brak :)
Zostawiam (nam wszystkim) muzyczny prezent.
(chyba w końcu nagram płytę, taką prawdziwą i w końcu wydam książki, i wiersze wydam, i bajki.
Zrobię to wszystko w Nowym 2011 Roku. I jeszcze zrealizuję duży projekt fotograficzny w przestrzeni teatralnej.
I kupię w końcu obiektyw do aparatu. Już 4 lata zbieram na ten obiektyw i jak mam połowę to zawsze wyskoczy ktoś z potrzebą :) Jestem aniołem, ha, ha, ha!
Tyle mam do zrobienia...
Powiedzenie - nie musisz kupować browaru, żeby napić się piwa jest NIEAKTUALNE!

miłego słuchania mojej pastorałki i proszę zwrócić uwagę na tekst "świat się wybielił od święta" - cała filozofia jest w tym jednym zwrocie.
buziaki kochani i do zo w Nowym Roku przy twórczych działaniach!
i naprawdę nie jest ważne czy na tarczy czy z tarczą, na wozie czy pod nim, na scenie czy pod sceną. Ważne, że jest kawa :)


5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

I ja życzę Ci Bożeniu wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku. Powodzenia ze wszystkim projektami. Swoją drogą skąd bierzesz siły żeby jeszcze walczyć? Pastorałka bardzo ładna. Szkoda że świat wybiela się tylko od święta. Pozdrawiam Cię i możesz zawsze na mnie liczyć. Pamiętaj o tym. Miras

Anonimowy pisze...

Ambitne plany i życzę Pani, Pani Bożenko zrealizowania ich wszystkich, pozdrawiam serdecznie i życzę wesołych Świąt Bożego Narodzenia Irena

Anonimowy pisze...

powiem szczerze..skromna to Ty nie jesteś:) jak poszłaś z planami to po całości, ale w końcu od czego są marzenia?- niech się spełniają właśnie w święta wszelakie. Jeszcze raz usłyszę, że smutasy piszę to odeślę do autora tekstów, ha inaczej się widać nie da - ja tam mam słabość do balladowatych smutasów,to taka rysa na charakterze. Wszystkiego naj naj... zamornik

autorka pisze...

z tym "smutasem" do mnie :) smutas świat zatrzymuje, a to wielkie dzieło :)
zamorniku - te plany to jest to, czego do tej pory nie udało mi się zrobić. Te plany to rząd jakichś czterech ostatnich lat :) więc się wnerwiłam i zrobię to w końcu w 2011 Roku! też wszystkiego naj!

Anonimowy pisze...

nie wypada mi nic innego jak choćby nagrać płytę:) ale życzę spełnienia, spełnienia...zamornik