sobota, 26 października 2013

I Festiwal do Czytania - relacja

I Festiwal do Czytania za nami.

Mam nadzieję, że dzisiejszego wieczoru narodziła się nowa tradycja festiwalowego czytania dzieł jeszcze niewydanych.

W Galerii BWA w Olsztynie swoje dzieła zaprezentowało 20 pisarzy.

Każde wystąpienie muzycznie komentował świetny gitarzysta Krzysztof Kawałko. Poprosiłam Krzysztofa, żeby pod Purpurowe Gniazdo zagrał bluesa. I Krzysztof zagrał. Ja czytałam, a on grał. Było super. Dzięki :)

Wieczór prowadził Piotr Bałtroczyk.


Zatem – Purpurowe Gniazdo zadebiutowało. Za kilka tygodni będzie na rynku księgarskim.
Polecam książkę jako dobry prezent gwiazdkowy dla małych i dużych.


Dziękuję organizatorom Festiwalu i od razu zapraszam we wtorek do SOWY w Olsztynie.

Zaczynamy o 19.00 wieczór Zaduszkowy "O śmieci na luzie..."


a tak było w Galerii BWA w Olsztynie - relacja w Kurierze Olsztyńskim http://www.kurierolsztynski.pl/literackie-eksponaty-w-bwa-galeria/


I fotoreportaż Anny Hac (I Festiwal do Czytania_26 października_2013)




Z Piotrem Bałtroczykiem.
Czy ja mu grożę paluszkiem?





Krzysztof się rozgrywa, kanapa czeka na książkę...





Idę :)




Purpurowe Gniazdo z kanapy - Krzysztof gra bluesa





Obraz, ja i Purpurowe Gniazdo





Krzysztof gra bluesa, ja czytam...





Żywy obraz na tle obrazów :)





Obraz, ja, Purpurowe Gniazdo i mój cień podwójny,
bo Cień mój zawsze się rozpycha





Ja czytam, Krzysztof gra bluesa...





Piotr Bałtroczyk, Krzysztof Kawałko i ja - autorka Purpurowego Gniazda :)

Fot. Anna Hac

2 komentarze:

zamornik pisze...

już zazdroszczę na pewno było super atmosfera:) pozdrawiam serdecznie

autorka pisze...

no fajnie było, a jutro znowu będziemy czytać, wspominać, podziwiać tkaniny Mariolki (Żyllińskiej), moze coś zaśpiewam... :)