czwartek, 19 czerwca 2014

Dzień dziecka w Radiu Olsztyn 2014_Kraczkowska

Dzień Dziecka w Radiu Olsztyn_2014
1 czerwca (Dzień Dziecka) zostałam zaproszona do programu "Dziecinada". Wzięłam ze sobą "Purpurowe Gniazdo", "Hipcia" i gitarę. Niespodziewanie też, odnalazłam w Radiu plakat ostatniej mojej wystawy fotografii pt. Spotkanie. Na pewno jeszcze się przyda :)
Program prowadziła pani Monika Szczygło wraz z fantastycznymi młodymi radiowcami. Przyszedł także Grzegorz Karolczak. Dzięki Grzesiu za wsparcie. Krótko mówiąc - sami swoi.
Rozmawialiśmy o "Purpurowym Gnieździe", nauczyliśmy się piosenki pt. Marcelka. Ja oczywiście piłam też kawę.
To był bardzo miły poranek spędzony z przyjaciółmi.
Pani Monice dziękuję za zaproszenie do programu i za tę pyszną kawę. A te ciasteczka na zdjęciach to tylko przy mnie leżały :)
Z okazji Dnia Dziecka pozdrawiam wszystkie dzieci świata i zapraszam na fotorelację ze studia.
http://ro.com.pl/dzien-dziecka-w-dziecinadzie/01132431
Bożenia

Fot. Grzegorz Karolczak
Fot. Łukasz Węglewski (Radio Olsztyn)





Brak komentarzy: