sobota, 17 października 2015

Są tacy Wiarmiacy Ewa Lubińska Mariola Karpowicz

Dzisiaj natomiast byłam w Lidzbarku Warmińskim na spotkaniu autorskim Ewy Lubińskiej, dziennikarki Gazety Lidzbarskiej, autorki książki "Są tacy Warmiacy", czyli slow life po warmińsku. Autorką zdjęć ilustrujących książkę, a właściwie jej bohaterów jest Mariolka Karpowicz, która nie tylko jest świetną fotografką, ale obdarzona jest niebywale oryginalnym wokalem i gra na kontrabasie. To było bardzo udane popołudnie, spotkanie z fantastycznymi ludźmi, super rozmowy.
Dziewczyny jesteście fantastyczne!


książka Ewy Lubińskiej "Są tacy Warmiacy"


spotkanie autorskie rozpoczął występ taneczny dziewczyn ze Strefy Tańca Natural Dance w Lidzbarku Warmińskim, świetnie tańczą


Ewa Lubińska (z prawej) autorka książki i Mariola Karpowicz, autorka zdjęć


w centrum autorka książki Ewa Lubińska i wszyscy jej bohaterowie


Mariolka Karpowicz podpisuje mi książkę


Ewa Lubińska podpisuje książki


muszę się wytłumaczyć z tego "waciaka" - zdjęcie zrobiłyśmy jak juz wychodziłam, więc zdążyłąm tylko zdjąć rękawiczki :)
z Mariolką Karpowicz znamy się jeszcze ze studiów na wydziale Muzycznym UWM. Cudny czas, najpierw ja "spadłam", potem "spadła" ona i tak dobrnęłyśmy jakoś do końca :)


Ewa Lubińska jest dziennikarką Gazety Lidzbarskiej, widujemy się czasem w macierzystej Firmie

dodawanie komentarzy wyłączone