piątek, 25 marca 2016

Adele i blues Etty James

nie słyszałam tego i słowo daję, że nie wiedziałam, a to ci niespodzianka!
już wiem dlaczego lubię słuchać Adele, tak sobie słuchałam jej ostatniej płyty, aż tu nagle dzisiaj... takie coś znalazłam. I to dosłownie przed chwilą - cover Fool That I Am Etty James, świetnej bluesmanki, obok Janis - najlepszej.
No ludzie, nie do uwierzenia jest owa ciągłość. Ciągłość, bo przecież PJ Harvey z kolei sięga do Janis Joplin - amazing!
Dziś w nocy mam czego słuchać
zawieszam więc tego pięknego bluesa w wykonaniu Adele, to był jednak dobry dzień.

Adel - "Fool That I Am"
/ cover


oryginalna Etta James




a tu Adele bez prądu



i jeszcze tu



za Janis się nie wzięła, dzięki ci Panie, bo to by już była schiza :) na dziś wystarczy niespodzianek




Brak komentarzy: