środa, 15 czerwca 2016

Maryla Rodowicz_Bożena Kraczkowska_blues Sowia Wola

tytuł tego bluesika to "Blues aus Eulen Willen". Piosenka została nagrana przez Marylę Rodowicz na płycie dla Fanów w 2003 r.
Tytuł płyty "Sowia Wola", nagrań dokonano w studiu Zbyszka Krebsa "Eulen Willen Studio", chyba już nie istnieje to studio.
Pamiętam, że tekst to był najpierw wiersz. Wtedy wysyłałam do Marylki faksy, haha było takie urządzenie. Autoryzowałyśmy wywiad,który z nią zrobiłam i tekst wysyłałam faksem. I od tego momentu wysyłałam jej swoje teksty faksem. "W zadymionym barze" spodobało jej się, Zbyszek Krebs skręcił muzykę i piosenka została nagrana na Fańskiej płycie "Sowia Wola" pod tytułem "Blues aus Eulen Willen". Na gitarze gra Zbyszek Krebs.

ku pamięci - to właśnie Zbyszek Krebs zagrał solówkę w piosence "Gość" (płyta "Wystarczy mnie lubić").
i właśnie Edi (Edward Orlicki) - wielki fan Marylki i obecny szef Fan Klubu Maryli Rodowicz, zrobił mi miłą niespodziankę i podesłał filmik z piosenką Blues aus Eulen Willen w tle. W filmie występują głównie fani MR.
To bardzo miły gest - dzięki Edi :)
Rękaw Biały to moja ksywka, a ta szyszka co się w filmie stale przewija, to symbol mojego malachitowego lasu, jak chcę kogoś pozdrowić na forum FańskoMańskim to piszę "szyszką w Ciebie" i ta szyszka znalazła się nawet w piosence "Furtki trzy" Maryli - "szyszki pospadały", no to tyle legendy :)



Brak komentarzy: