sobota, 27 maja 2017

Wiosenne figle, czyli majowy Bieg na 6 łap

Kolejny Bieg na 6 łap za nami (27 maja 2017 r., schronisko w Olsztynie.
Akcję wymyśliła Monika Dąbrowska. Obecnie odbywa się w całej Polsce, chyba w 35 miastach. A polega to na tym, że PSYjaciele przychodzą dziesiątkami i wyprowadzają pieski. Są dwie trasy - biegowa i spacerowa. I zawsze świeci słońce.
Jak tylko mogę biorę udział w Biegu na 6 łap. Zaśpiewałam też w Muzycznym Biegu na 6 łap.

Wczorajszy bieg odbywał się po hasłem "Wiosenne figle". Ku mojej radości znowu przyprowadzili mi Dyzia. Może jesteśmy sobie przeznaczeni?
Dyzio jest uparty i idzie gdzie chce, a jeśli ja próbuję to zmienić, to Dyzio się kładzie. A ponieważ to jest jego dzień i święto, więc ide gdzie Dyzio chce. Jak piesek ma już dość, to po prostu ciągnie w stronę schroniska i już.

kilka zdjęć z majowego Biegu na 6 łap.


 czekam na pieska w kolejce  

służby na miejscu 

 pieski wydawane są PSYjaciołom według listy zarejestrownia


idzie do mnie Dyzio, radość wielka :)

wyruszamy na trasę

spotkaliśmy w lesie kaczorka 


Dyzio szczęśliwy tarza się w piasku 


Dyzio i jego cień
 na trasie z Dyziem, Dyzio prowadzi (powrót)

po powrocie piknik, 
każdy przyniósł coś dobrego, ja przyniosłam... rzodkiewki ;) 

z Milką Bednarkową, koleżanką z pracy i z tras spacerowych 

piknik trwa, czekamy na babkę ziemniaczaną Ani Mikity 
Monika Dąbrowska, sprawczyni zamieszania 


Ania Mikita i jej przypieczona babka ;) 

wygłodniali PSYjaciele 

z Moniką Dąbrowską,
do zobaczenia na kolejnym biegu :)