piątek, 2 marca 2018

Jestem żarłoczna na ludzkie umysły, czyli "Nielegalna zajęczyca męczy Heideggera i innych filozofów"

Jestem żarłoczna na ludzkie umysły.
Za nami promocja książki Tamary Bołdak-Janowskiej "Nielegalna zajęczyca męczy Heideggera i innych filozofów". Spotkanie odbyło się w olsztyńskiej Galerii Usługa Jazz Bar na Starym Mieście.

Tamara jest nietuzinkową pisarką, filozofką. Piękny umysł. A ja jestem żarłoczna na takie umysły ;)
Tamarę poznałam na spotkaniach Półkowniczek. I to u niej, w jej pracowni Papapilo, na XI piętrze wieżowca,  spotykamy się co jakiś czas, czytamy swoje teksty, dyskutujemy wśród dzieł Artystki.

 z Tamarą w jej pracowni Papapilo (fot. Monika Stępień)

 Tamara w zeszłym roku wydała trzy książki. Na pytanie - skąd taki pośpiech, odpowiedziała z uśmiechem:
- Bałam się, że umrę, że nie zdążę...
Rozbawiło mnie to, ale też przypomniało, jak szybko JUTRO nie nadchodzi...

więcej o Tamarze tutaj: http://www.ppibl.ibl.waw.pl/mediawiki/index.php?title=Tamara_BO%C5%81DAK-JANOWSKA 
 a także tu: https://pl.wikipedia.org/wiki/Tamara_Bo%C5%82dak-Janowska

Kilka zdjęć ze spotkania, fot. Hanna Brakoniecka.
28 lutego 2018 r. Galeria Usługa Jazz Bar, Stare Miasto Olsztyn

od lewej: Justyna Artym i Tamara Bołdak-Janowska


szkice na żywo, autorka: Iwona Bolińska-Walendzik


wczoraj pożarłam "Nielegalną zajęczycę" i Heideggera, reszta musi poczekać do dłuższego urlopu w głuszy :)