niedziela, 14 listopada 2021

IV Memoriał Leonarda Cohena

Za kilka dni minie piąta rocznica śmierci Leonarda Cohena. W CKB odbędzie się specjalny kocert - IV Memoriał Leonarda Cohena.
Tak, tak, to już czwarta edycja tych fantastycznych spotkań. Sytuacja epidemiczna jest kiepska, więc i my szykujemy się do tego wydarzenia z niepokojem.
Zapisuję w pamiętniku to wydarzenie, bo i ja wezmę w nim udział. To będzie mój trzeci memoriał z niebieskim prochowcem w tle i w pewnym sensie - pożegnalny.
Główymi wykonawcami będą Wojtek Gęsicki oraz Włodek Mazoń.
Gdy zaczynałam pracę w Gietrzwałdzie w listopadzie 2018 r., dyrektor od razu wrzucił mnie w ten projekt. Od tej pory często bywałam na scenie, ale podsumowanie zrobię w Nowym Roku.
Tymczasem zapraszam do Getrzwałdu 21 listopada 2021 r.
i wsponienie II i III Memoriału
II Memoriał Leonarda Cohena, 24 listopada 2018 r.
Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Gietrzwałdzie
III Memoriał Leonarda Cohena, 23 listopada 2019 r.
Centrum Kulturalno-Biblioteczne w Gietrzwałdzie

Brak komentarzy: