sobota, 24 października 2009

Janis Joplin, bo Woman Left Lonely

Jestem od kilku dni w pięknym miejscu i jeszcze kilka dni tu pobędę :) A właściwie mogłabym tu mieszkać, bo wszystko robi się tu samo - sprząta się samo, gotuje, oddycha, myśli się samo i samo się śpi, więc zdrowie wraca do mnie też samo.
I wszyscy są życzliwi? Tak, ludzie są tu życzliwi. Pani fryzjerka poczęstowała mnie kawą. Pani w spożywczym przekopała całe zaplecze i wynalazła pilniczek, bo na półkach normalnie takich rzeczy nie trzyma :), a właścicielka pensjonatu lubi malarstwo to sobie miło tu gadulimy. I w ogóle dużo chodzę. Na kawę ;)
Od tego "samo" mam dużo czasu i ulepiłam filmik do mojej najulubieńszej piosenki "A Woman Left Lonely" Janis Joplin.
Jest tam kilka fotek z Lądka Zdrój :) i nawet zdrojowy kotek czarny...

kliknij w trójkącik i posłuchaj :)



prawa autorskie do ścieżki audio: Sony Music Entertainment