środa, 14 października 2009

kotki do adopcji :)

zajrzyj też do lasu w Gazecie Olsztyńskiej: www.kraczkowska.wm.pl/

Jesień, zima... trudny czas dla ludzi, kiepski dla bezdomnych zwierzaków. Jak pomóc zwierzętom?
Dokarmiać, nie wyrzucać z klatek schodowych, otwierać piwniczne okienka, otwierać serca, czyli po prostu PRZYGARNĄĆ.
PRZYGARNIANIE jest najlepszą metodą. Ja przygarnęłam Kicola 5 lat temu :), mój przyjaciel Mirek przygarnął Rudego 2 lata temu, a moja koleżanka Iwonka przygarnęła Miłkę rok temu, a Migdałka... wczoraj.
Teraz nikt z nas nie jest sam :)
Ale znowu kilka maluchów czeka na dom.
w sprawie adopcji piszcie bezpośrednio do Kasi Jasińskiej na adres: kajasinska@o2.pl
albo wpadajcie na forum Maryli Rodowicz.




***

A Ania Zamora nagrała moje "Koty" :). Zawieszam więc jesienne "Koty" i piosenkę. Dzięki Aniu!

Ten czarny, jak myśl czarna, bez zbędnych ceregieli
rzucony cień gdzieś z nagła i nikt się nie ośmieli
przekroczyć niewidzialnej, choć rzeczywistej drogi.
Przebiegły ten poeta - myśl czarna: Boże srogi!

A tamten znów się snuje tak lekko, jak mgła szara.
Nadzieją zachwycony wciąż mruczy: chwała, wiara
Szczęśliwy nieprzytomnie, choć wszystko w nim skończone.
Przygarniam go do siebie, jak życie pokręcone.

Ten znowu jak liść stary, bez mocy choć gorący,
upojnie się poddaje powiewom szeleszczącym.
Znużony pełnią życia zasypia w blasku złotym.
Ta myśl, v ta mgła,
to słońce,
ten liść... to moje koty.
kliknij w trójkącik i posłuchaj jak Ania śpiewa "Koty"