poniedziałek, 21 grudnia 2009

Kawa Blues Seweryn Paprocki

siła internetu! Jeszcze rok temu uważałam, że ten cały internet jest zwyczajnie przereklamowany. Ale... założyłam bloga i spodobało mi się. Potem utworzyłam sobie swoje kąciki na różnych portalach społecznościowych - FaceBook, MySpace, Nasza Klasa, Familie, mam nawet konto na Youtube :) to już nawet mnie zaskoczyło :)
I nawet oficjalny serwis Maryli Rodowicz jest pewnego rodzaju serwisem społecznościowym. Bo chociaż nie można tam założyć swojego konta, to przez całą dobę toczy się życie. A bardziej aktywni, kreatywni Fani mają swoje miejsce w Galeriach i Wystawach. Można wejść, pooglądać, poznać człowieka :) posiedzieć przy kominku.
Aż tu pewnego dnia zaniosło mnie na Wywrotę. Utworzyłam konto i zawiesiłam "Furtki trzy" i "Kawę Blues". I napisał do mnie Seweryn, że "Kawa Blues" jest OK i że chciałby zrobić swoją wersję. I zrobił :)
Oto dwie wersje "Kawy" - mocna i lekka - aranżacja, wokal, instrumenty - Seweryn Paprocki!
ja wolę wersję mocną :) a Wy? W wersji lekkiej są fajne organy, ale znowu wersja mocna jest taka emocjonalna, na krzyku :)
To którą wersję wybieracie, która w duszy gra?

Kawa (mocna) Blues/



Kawa (lekka) Blues/

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ahoj Bożeniu, obie wersje"Kawy..."doskonałe,ciężko zadecydować, którą wersję wybrać, hmmm...
Ok, wybieram Mocną wersję...
Zdjęcia superowe jak zawsze :)
Pozdrawiam przed świątecznie- Kasiek

Anonimowy pisze...

Dobra piosenka obroni się w każdym płaszczyku. Mnie najbardziej urzekł płaszczyk buntowniczy - pierwszy.
Gorące pozdrowienia zimą,
p.(rz)

Anonimowy pisze...

a czy ja moge sobie pozostać przy Twojej kawie?:( może ja taka niereformowalna jestem, ale w pewnym wieku trzeba przyzwyczaić się do fanaberii!!! buziaki zamornik