niedziela, 21 października 2012

bez powrotu na Ziemię, czyli kruchość i nieważność

to, co ważne dziś
jutro nie istnieje,
bo jutro... przychodzi nowe

internet jest pięknym i ważnym narzędziem stworzonym przez człowieka.
O pardon – Człowieka.
I choć kruchość internetu jest oczywista, ludzie powierzają mu swoje ojczyzny, bezpieczeństwo domów, rodzin, siebie powierzają – swoje tajemnice, wspomnienia, swoją pamięć. Ziemię.
Fajnie mi się pisze przy Suus (Rona Nishliu), a teraz właśnie słucham
Więc powierzają siebie internetowi. A internet potworem jest bezwzględnym. Jest jak strategiczna ulica w strategicznym mieście. Chcesz powalić miasto – załatw tę jedną ulicę. Bo, daję głowę, że ta strategiczna ulica na długości 1 km nie ma odwodów. I to w obie strony. Z ludźmi złapanymi w taki korek możesz zrobić co chcesz.
Miałam dwa konta na google. Po co mi dwa? Jedno zlikwidowałam. Wraz z nim zniknął mój kanał na Youtube. Bez powrotu na Ziemię.
Gdzie są moje „Wozy kolorowe”? Mam nadzieję, że są gdzieś w kosmosie...

Otworzyłam na YOUTUBE nowy kanał - jest TU.



1 komentarz:

zamornik pisze...

można się złościć, można pomstować, ale najczęściej to z naszej winy coś się krochmali w sieci- szkoda:(Lepiej jest podzielić się odpowiedzialnością, ale niestety czasami musimy brać na klatę- wiem wiem wiem....buziaki pa