sobota, 15 sierpnia 2015

Słów słyszenie_Kraczkowska Bożena

Słów słyszenie
/cykl: Blizny/
grafika by Małgorzata Chomicz

Czy powiesz mi coś ważnego?
Czy będziesz milczeć... poważnie?
Czy może spojrzysz mi w oczy,
czy uda się tak... odważnie

w milczeniu tym i w rozmowach
wpadając w miękkie poduchy
zapomnieć o ważnych słowach
zapomnieć słów tych wysłuchać..

wyjawisz mi sekret z dzieciństwa
i wino otworzysz czerwone
smakując to wino cierpkawe
siądziemy sobie przy stole

i wypowiemy odważnie,
te słowa jak pierwsze wyznanie
Te słowa ważne. Jak ważne?
Jak pierwsze w życiu kochanie.




4 komentarze:

zamornik pisze...

ok ten tekst też kradnę, bo mi się baaaaaardzo podoba :) kurcze kiedy ja zdążę to wszystko zapisać i zaśpiewać? pojęcia nie mam, ale ukraść muszę !!! buziaki

Anonimowy pisze...

Gdzie jesteś Bożenko. Nigdzie Cie nie ma telefonu nie odbierasz. Odezwij się Mir

Anonimowy pisze...

Pani Bożenko, wiersz jak zawsze piękny, jak zawsze smutny. To nie jest zarzut. Pani wiersze, przynajmniej niektóre z nich, są smutne. Kłaniam się nisko i pozdrawiam z Warszawy- Albert

Anonimowy pisze...

Boszeeeee jakie piękne!!!!