wtorek, 7 lutego 2017

Benefis, cz. 2 - urodziny Kraczkosi w Quźni Klimatów Muzycznych

Benefis cz. 2
14 stycznia 2017, Quźnia Muzycznych Klimatów, urodziny

po części oficjalnej Benefisu (Kamienica Nujacka MOK Olsztyn) zaprosiłam wszystkich na urodzinowe piwo do Quźni Muzycznych Klimatów. I w tym miejscu zawieszam serduszko dla Witka Młynarczyka, właściciela klubu za udostępnienie sceny, nagłośnienia, obsługi 💟 - dzięki.

zapraszam na urodzinowe piwo 😎

Zaczęliśmy od obejrzenia filmu, który zrobiły mi w prezencie Bożenki. Scenariusz i reżyseria Bożena Wąsowska, Natalia Wiśniewska. Film bardzo mi się podoba, to dla mnie 15 minut wspomnień z fajną muzyką w tle. Film pt. "100 lat Malachit" zrobiony jest z humorem i szczególnie polecam dowcipne napisy końcowe - dzięki dziewczyny!

film 100 lat MALACHIT
link na YOUTUBE https://youtu.be/nUfZJ1qG5EE

potem były powinszowania, Joanna Jobska przeczytała swój wiersz, byli z nami:
Marjela Flow, Cezary i Bogusia Makiewicz, Anita i Robert Zienkiewicz.
Ludzie wchodzili na scenę, śpiewali, grali, dobrze się bawili.


Na okoliczność moich urodzin Robert Zienkiewicz napisał pieśń "Niech żyć się da" (na melodię "Niech żyje bal"), którą odśpiewał ze zgromadzonymi w klubie przyjaciółmi. Na filmie słychać jak wszyscy śpiewają. To jakiś fenomen - kiedy oni nauczyli się słów?

Niech żyć się da - Robert Zienkiewicz & Co




Dzidka (Bożenka Janaszek) zaprezentowała Trzech Japonów, czym znowu rozbawiła mnie do łez 😆Stwierdziła przy tym, że był to jej sceniczny debiut.









Cezary Makiewicz zaśpiewał swoje "Wszystkie drogi prowadzą do Mrągowa" znowu podrywając towarzystwo do wspólnego śpiewania. Niestety, kamera tego nie zarejestrowała :(
Zarejestrowała za to Annę Marię i potem to już poszło!

Anna Maria w Quźni

Whisky zespołu Dżem 

Poeci nie zjawiają się przypadkiem
serduszko dla Czarka za trzymanie kartki, haha  💟

na scenie Cezary Makiewicz i "Wszystkie drogi prowadzą do Mrągowa"
na scenie Robert Zienkiewicz i "Niech żyć się da"

Bożenki w Quźni

 Ja z Bożenkami

 Bożenki i Czarek

18-ka zaliczona
pożegnalne zdjęcie na schodach hotelu Wysoka Brama w Olsztynie
Bibi, Szypułka, Dzidka, Country, Kordasia, Becia, Traperka i ja, a zdjęcie robi Bona
serduszko dla Was 💟
do zobaczenia, bo 20-ka tuż tuż...  :)

dla mnie ku pamięci
pan nas nie wpuścił na nocną biesiadę, ale sobie odbijemy :)