niedziela, 26 lutego 2017

Olsztyn wart powrotów... i Półkowniczki

 To chyba już dwa lata od mojego pierwszego spotkania z Krzysiem Ścierańskim. Jest wspólne nagranie, fajne muzyczne spotkanie :) 

"Olsztyn wart powrotów"... pod takim hasłem, 22 lutego 2017 r. w sali sesyjnej Ratusza Miejskiego  w Olsztynie o godz. 18.00 rozpoczął się koncert Arona Bluma (bas) i Krzysztofa Ścierańskiego (gitary). Na perkusji zagrał Przemek Knopik.


Po koncercie w ratuszu muzycy i publiczność miała się przenieść do klubu filmowego Awangarda Bis, gdzie z kolei miał się odbyć jam session Aron Blum, Przemek Knopik i Krzysztof "Zawias" Zawistowski (gitara). 

Tego samego dnia i o tej samej godzinie zaplanowane było też kolejne spotkanie Półkowniczek  w pracowni Tamary Bołdak-Janowskiej.
Chciałam być wszędzie: i w ratuszu i u Tamary, i w Awangardzie. Jak tego dokonać? Nie wiem. Ale byłam wszędzie, hehe.

Najpierw wpadałam do ratusza, potem pobiegłam na osiedle Pojezierze, spotkałam się z dziewczynami i po nocy wróciłam na starówkę do Awangardy Bis, żeby posłuchać chłopców i  pogadać z Krzysiem Ścierańskim. Pogadałam, posłuchałam, dla takich chwil warto być.

teraz kilka zdjęć ze wszystkich spotkań.

"Olsztyn wart powrotów", koncert zorganizowała m.in. Urszula Kosińska także Półkowniczka - dzięki Ula ;)

Aron Blum (bas), Krzysztof Ścierański (gitary), Przemek Knopik (perkusja)

rzut na całą sale (II piętro ratusza)

a ty już Aron Blum w klubie filmowym Awangarda Bis

Aron i Krzysztof Zawistowski 

Krzysztof Zawistowski w Awangardzie Bis

Klub Awangarda Bis Olsztyn

Przemysław Knopik - perkusja




a między tymi dwoma koncertami byłam na spotkaniu Półkownieczek w pracowni Tamary Bołdak-Janowskiej. Klimat pracowni, pogaduchy, bardzo miłe spotkanie, dobry czas ;) 


jak zawsze domowe ciasto i wino 

Półkowniczki na tle prac Tamary

słucham...

mówię... 

Tamara - druga z prawej, gospodyni wieczoru - dziękuję za zaproszenie :)
do następnego!