piątek, 3 marca 2017

spotkanie w Bajkolandzie Olsztyn

wczoraj, 2 marca, spotkałam się z dziećmi z Bajkolandu ( Przedszkole Miejskie nr 23 w Olsztynie).
Pierwszy raz rozmawiałam o książkach z trzylatkami, ale jak oceniła Joanna, dałam radę :)
Spotkanie z takimi maluszkami to kosmos. Bawiliśmy się naprawdę fajnie, Przyjaciele Smerfów  (nazwa grupy) nauczyły mnie swojej piosenki, ja nauczyłam dzieciaczki piosenki o Marcelce. Zostałam tez opieczętowana smerfowymi pieczątkami, a na pamiątkę otrzymałam wspaniałe serce i dyplom.
Mogłabym tak zaczynać każdy swój dzień!
Serdecznie dziękuję za zaproszenie pani dyrektor Marii Ewie Zdunek i wychowawczyni Smerfów - Joasi Jobskiej serduszko dla Was 💟
Do zobaczenia niebawem :)  

zabawa z ilustracjami do Purpurowego Gniazda.
Całkiem niezłe nurkowanie :) 





teraz z gitarą


wspólne zdjęcie
od Przyjaciół Smerfów dostałam dyplom i Serce 

Serduszko od Przyjaciół Smerfów

każdy Przyjaciel podpisał się własnoręcznie 


dziękuję :)