niedziela, 19 marca 2017

to takie proste_wiersze 2017

To takie proste
/cykl: Blizny/
obraz by Lindsey Kustusch 

Wolność to prawo wyboru.

Wybieram prawdę.
Jestem wolna. 

Mój wybór 
daje prawo wyboru innym:
mogą ze mną być,
rozmawiać, 
słuchać...
ale mogą też odejść...

Teraz kłamstwo.
Kłamstwo zniewala,
Więc kłamca przegrywa... wszystko.

Widzisz, jakie to proste? 
Wybierz, zanim znowu skłamiesz....

Jestem zauroczona krukami Lindsey, ten na zdjęciu... coś niebywałego! Jej kruki są tak bardzo moimi krukami. A 19 marca będzie jej wernisaż i można by pójść, zachwycić się, ale to w STUDIO Gallery 1641 Pacific Ave, San Francisco 94109
Kalifornia... podaję adres, bo może ktoś się wybierze.

No i jestem choreńka, już drugi raz w ciągu kilku miesięcy. A przecież latami całymi nie chorowałam. Krzyczą tu na mnie, że się wykończyłam, że na własne życzenie... zero współczucia :)  Popatrzę sobie na kruki Kustusch. Może do niej napiszę, może namaluje mi PAJĄKA...
tylko, że pająk jest tak politycznie oczywisty... i wydarzenia ostatnich dni w tak oczywisty sposób to potwierdzają. PAJĄK zawsze będzie aktualny i to w moim kraju się nie zmieni, "bo małe gnojki zawsze wracają..." smutne