niedziela, 21 marca 2010

week-end imieninowy

jak Wam minął week-end? Tyle imprez w mieście - na pewno gdzieś byliście :)

* W Kędzierzynie Koźlu odbył się koncert Marylkowy. Warto o tym napisac, bo na jednym koncercie się nie skończy. Impreza tak się spodobała, że 27 kwietnia będzie druga odsłona. Nie wiem tylko gdzie. Zamorniku napisz, gdzie odbędzie się „Koncert piosenek Maryli Rodowicz II”
relacja z „jedynki” na stronie zespołu „TAKT” - gratuluję!
Już wiem - drugi koncert "Piosenek Maryli Rodowicz" odbędzie się w RSM Chemik, 27 kwietnia o godz. 15 - zapraszam! Na pewno będzie super zabawa :)

fotorportaż z premiery "Koncertu piosenek Maryli Rodowicz"

* W piątek, w Galerii „Spichlerz” (MOK Olsztyn) odbył się wernisaż wystawy „Subiektywny obiektywizm” świetnej olsztyńskiej malarki Marioli Żylińskiej-Jestad. Byłam, widziałam, wynalazłam nawet jeden z moich najulubieńszych obrazów. Jak znajdę, to zawieszę. Relacja z wernisażu w „wirze kolorów” - wpadajcie, oglądajcie, piszcie do Artystki :) jest niemożliwa, zapewniam!
znalazłam obraz :) nazywam go "Kobieta liść" :)

Mariola Żylińska-Jestad w Wirze Kolorów

* Basia Zysman namalowała cudne magnolie. A jak magnolie to znaczy, że wiosna do nas przyszła z gębą pełną kwiatów :) Wpadajcie do Galerii Basi w dziale "szuflady". W czerwcu będziemy u Basi wernsażowac w „Bocianiej Baszcie” w Dobrym Mieście u pana Zygmunta Suchenka. Bo u pana Zygmunta kawa smakuje jazzowo :) W maju zapakuję autko najlepszymi duszami i zrobimy wielki najazd na Bocianie Gniazdo!

Barbara Zysman/Galeria Basi/Magnolie/pastele/2010

* A w sobotę miałam gości i zaległe imieniny. Ale było miło! Od rana działałam w kuchni mojej lawendowej – szarlotka (wg przepisu mamy Krysi), chleb i placki ziemniaczane z sosem myśliwskim :) ludzieee, co to się działo!


zaczęłam bardzo dobrze, ta żółta karteczka to przepis :)


po chwili wszystko się zmienilo i "bardzo dobrze" było tylko z przepisem :)


Kicuś kontrolował...


ale się wszystko udało! Zaczynam w siebie wierzyc!

Teraz u mnie leje deszcz i jest to deszcz wiosenny. Ptaki się w lesie drą, będzie dobrze.
Jutro poniedziałek. Zaczynam od nova:

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Kiedy ty odpoczywasz? Książki, wiersze, gazeta, blogi i stale komuś pomagasz. Kiedy ty odpoczywasz? Mazury pozdrawiają Warmię!
Marek

autorka pisze...

Marku, odpoczywam... jak mogę! I czasem rzeczywiście mogę :)
pozdrawiam Mazury!