środa, 17 marca 2010

wiosno - wchodzisz!

jestem, jak mi się wydaje, bardzo cierpliwa i bardzo lubię zimę, ale tegorocznej mam serdecznie dośc. No bo ile można? No ile? Rozumiem, że styczeń, rozumiem nawet że luty, ale żeby tak od listopada do marca? To prawie pół roku! I końca nie ma - sypie i sypie, i sople i sople, i orła dziś wywnęłam :)
Dobrze, że chociaż dziewczyny sie nie poddają i czarują - wiosno przyjdź!
Basia narysowała bratki

rys. Barbara Zysman

Zamornik wymalowała... jaja :)



Strusie te jaja chyba, bo takie ogromne :) Mało że wymalowała, to jeszcze zapakowała i pocztą polską wysłała z południa na północ. Jaja przejechały całą Polskę i się nie potłukły i teraz zwiastują rychłe święta :)

rys. Maja Ignasiak

a Maja narysowała Hipcie kenijskie, a że są fioletowe - to też w wiosnę sie dobrze wpisują.
dzięki dziewczyny, aleście zdolne!

A teraz quiz:
poszłam w gości, a tam tłum "przyjaciół" - znajdź mnie w tym tłumie :)

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

ja do quizu....jest kozacki ;)
pod kanapą leżysz?
dobra odpowiedź?
wygrałam buziaka? ;)
Mariol(k)a

autorka pisze...

ha, ha, to jest świetna odpowiedź! Pozdro Cię i buziakiem w Ciebie! :)

Anonimowy pisze...

ani chybi wdziałaś skórę z tego pierwszego futrzaka jeno wzrok lekutko przymglony-to może już było po imprezie?:) zamornik

Anonimowy pisze...

Bożeniu, rozwaliłaś mnie tym quizem,nie trudno Cię odnaleźć, Ciebie nie można przegapić, haaa...
wyglądasz jak Janek z "czterech pancernych..."
Pozdrówki słoneczne i buziak... :*
Kasiek

Anonimowy pisze...

i bratki i jajka cudne są :)
Wiosna panie sierżancie w Malachitowym...
Kasiek dodał... :*