czwartek, 30 czerwca 2011

Malachitowy Las w Kędzierzynie-Koźlu



Podobno minęło 25 lat od kiedy poznałam Zamornika. Znaczy Gawruczka, bo Zamornikiem została nieco później. A poznałyśmy się nad urokliwą rzeką Kamienną w Kamienicy. Chyba. I od tej pory się przyjaźnimy, a przyjaźń ta nigdy niczego nie żądała. Po prostu była :) Ania jest jedną z czterech osób w moim otoczeniu (policzyłam :), która, mimo braku czasu (bo czas tak ma, że go nie ma) istnienia mailów, smsów, telepatii etc. wysyła listy własną ręką pisane. Niesamowite.
Ania wpadała tu, do mojego lasu, wybierała sobie wiersze, pisała do nich muzykę i tak powstały piosenki spółki Kraczkowska-Zamora. I wcale bym nie wiedziała, że minęło 25 lat, gdyby nie to, że Zamornik przygotowała koncert w swojej szkole. Wiedziałam, że przygotowuje występ, ale nie wiedziałam, że będzie to koncert ku czci naszej przyjaźni :)
Do udziału w koncercie Ania zdołała namówić jeszcze kilka, podobnie jak ona, pozytywnie zakręconych koleżanek.
Koncert odbył się 16 czerwca 2011 r. w Szkole Podstawowej nr 9 w Kędzierzynie-Koźlu.
Na scenie wystąpiły:
Anna Zamora, Iwona Krupa, Katarzyna Arciszewska-Stępień, Elżbieta Kobiałka, Joanna Ciesielka, Aleksandra Krupa, Zuzanna Szczepanowska.
Repertuar:
- Kawa Blues
- Malachitowy las
- Porzucona żona
- A jeśli
- Rób co chcesz, czyli możesz zostać
- Miłość
- Czas
- Koty
teksty: Bożena Kraczkowska
muzyka, wokal, gitara: Ania Zamora
dziękuję Aniu,
dziękuję koleżankom oraz dyrekcji SP 9 w Kędzierzinie-Koźlu :)
zamierzam Was odwiedzić, to sobie wtedy pogadamy :) :) :)




Ania Zamora










Ania Zamora :)











10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Gratuluję kobiety 25 lat to piękny jubileusz i piekne piosenki - Zygi

Anonimowy pisze...

Pani Aniu - wspaniały pomysł z tym koncertem. Serdecznie pozdrawiam Panią i Panią Bożenę - jesteście bardzo zdolne :) Irena

Anonimowy pisze...

porzucona żona jest genialna! tyle w niej humory i psatszu - GRATULUJĘ obu paniom - Miras

Anonimowy pisze...

miało byc pastiszu a nie psatszu - sorki Miras

Anonimowy pisze...

Pani Anno życzę powodzenia w dalszej twórczości, ładnie pani gra i śpiewa. Teksty Bożeni wiadomo - dobre - pozdrówki kochana - Aga

autorka pisze...

pozdrówki Aga, pozdrówki wszystkim :)

Anonimowy pisze...

dzięki piękne:) komu blisko na dalekie południe to zapraszamy jak już zmontujemy koncert z GWIAZDĄ/ znaczy Bożenką/ kole jesieni, najdalej zimy bo tak mi sie marzy wernisaż plus troche muzyki.pozdrawiam cieplutko mimo aury-zamornik

Anonimowy pisze...

Pani Aniu nie ma za co dziękować. To ja dziękuję. Bardzo podoba mi się Porzucona żona no i wogóle podoba mi się taki koncert. Wszystko na poziomie :) pozdrawiam serdecznie Mirka

Anonimowy pisze...

I ja się przyłączam do zdania Mirki, taki koncert to fajna sprawa dla dzieciaków. Dobra robota! - Miras

Anonimowy pisze...

jakie to prawdziwe...