piątek, 30 grudnia 2016

dobry stary 2016 rok :)

rok 2016 był bardzo dobry. Przede wszystkim wydałam tomik "Flamingi" - dużo dobrej energii od wspaniałych, twórczych ludzi - Małgosi Chomicz, Mirki Pieńkos. Napisałam (skończyłam pisać) dwa opowiadania - Pająk i Fiołek Oriona.
Nagrałam z Krzysiem Ścierańskim drugą wersję Bluesa na drugą stronę, czyli "Mój cień blues". Napisałam tekst piosenki do serialu "BODO" (odc. 4, Tancerka).
Wydarzenia towarzyskie? Bardzo ważne były dla mnie spotkania z Półkowniczkami. Miłym wydarzeniem było przyznanie Marioli Żylińskiej-Jestadt pracowni, a niemiłym - odejście Roberta Zienkiewicza z Gazety Olsztyńskiej.
Bardzo niemiłym wydarzeniem był wypadek Marcelki, a miłym że poznałam Grzesia. I znowu niemiłym, że Grześ poleciał do NYC.
No i jeszcze miłym - schudłam 14 kg!

W ogólnym rozrachunku - to był dobry rok.
Kończę go jeszcze jednym miłym akcentem - w trzecim odcinku programu TVP2 - "Mów mi mistrzu" - zagrał mój las i to dosłownie zagrał.
to jest link na program: https://vod.tvp.pl/28241969/odc-3
moje zdjęcie lasu pojawia się w scenografii na 6 minucie - zrobiłam to zdjęcie jesienią w Lądku Zdrój. Producentom programu dziękuję za uważność na moją twórczość.

a to jest kadr z tego programu - w tle - mój las (Mów mi Mistrzu TVP2, odc. 3)

Rok 2017 rozpocznę benefisem, na który już teraz serdecznie zapraszam, szczegóły niebawem ;)