sobota, 3 grudnia 2016

Purpurowe Gniazdo w Elblągu, także towarzysko :)

a wczoraj, 02 grudnia 2016 byłam w Elblągu. Spotkanie odbyło się w bibliotece SP1. Podróż jak zawsze z przygodami, ale Ania spisała się i wszystko ogarnęła. Oczywiście z pomocą fachowca. Ja stałam i trzymałam... kawę :)

pani Menadżer wszytko ma pod kontrolą

Przyjechałyśmy na czas i od razu do biblioteki. Cudowna atmosfera, tym bardziej, że była to też okazja do spotkania z Bożenką z Forum Bożen - Boną. Bona zrobiła kilka zdjęć, skutecznie pomagała okiełznać temperament maluchów. A dzieciaki były superowe - szybko nauczyły się piosenki i zaśpiewały też kolędę. Zrobiło się świątecznie, nastrojowo.
Po spotkaniu poszłyśmy na starówkę. Rzeczywiście jest piękna. Pogoda nam dokuczała bo śnieg padał na przemian z deszczem i wiatr wiał w kaptura, ale co tam pogoda! Wstąpiłyśmy na koniec do super knajpy - Studnia Smaków - ogrzałyśmy zmarznięte paluszki, wypiłyśmy herbatkę z goździkami, ja zjadłam obiad i przyszedł czas pożegnania.
To był fajny czas :)

na pamiątkę kilka zdjęć

dzieci cierpliwie czekały w kolejce, a ja zrobiłam chyba z 50 wpisów, uffff, miłe to były chwile :)

Spacer po starówce i obiad w Studni Smaków

przed restauracją czekał na nas zmarznięty żółw biedaczek...

a dzisiaj w domu pachnie już świętami - dostałam od Bony cudny prezent - pomarańczę z goździkami - co za zapach!
Dziękuję :)