czwartek, 7 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020 - kwiecień, maj, czerwiec

 KWIECIEŃ 2020 

2 kwietnia 2020 r.,  stan pandemii, działamy w necie. Klub Literacki w Gietrzwałdzie pracuje zdalnie - piszemy, czytamy, dyskutujemy. Zbieramy materiał do drugiego numeru Otwartych Zeszytów.  

Lekcje gitary też prowadzę zdalnie. Generalnie życie zdalne stało się rzeczywiste. Przyszła wiosna, przyleciały żurawie.

Święta Wielkanocne z przyczyn oczywistych ograniczyły się do bliskich. Upiekłam babę drożdżową. Zapisuję to jako ważne wydarzenie w podsumowaniu całego roku, ponieważ gotowanie, pieczenie zawsze u mnie graniczy z wyczynem. Tak też było w przypadku tej baby. Ciasto pięknie wyrosło, prawie wybuchło. I wszystko byłoby super, gdyby nie to, że babę polukrowałam do góry nogami. W efekcie przypominała kalafior :) 


25 kwietnia 2020 r., - program "Jak pisać o tych sprawach? Erotyzm w literaturze. Live". Audycje wymyśliły i realizowały: Monika Stępień (krytyk literatury) i Marta Wiśniewska (redaktor radia UWM FM). Odnotowuję ten fakt, gdyż w ich programie pojawiły się aż dwa moje utwory - "Pieprznik polepsznik" i fragment "Czubka".


od lewej: Monika Stępień (krytyk literatury) i Marta Wiśniewska (redaktor radia UWM FM).

MAJ 2020

1 maja 2020 r., zakończył się book tour z Purpurowym Gniazdem. Akcję wymyśliła i przeprowadziła pani Andżelika Jaczyńska (Czytam dla Przyjemności). Purpurowe Gniazdo wyruszyło w podróż 4 listopada 2019 r. Przejechało w tym czasie 3 134 km. Było czytane, oglądane i podawane dalej i dalej. Czytelniczki i czytelnicy pozostawili w książce swoisty pamiętnik z podróży. 



7 maja 2020 r. nagranie piosenki Hymn Nadziei. Tekst napisała Monika Stępień, muzyka mojego autorstwa. Utwór nagrałam w Studiu RS28 Cezarego Makiewicza. Premiera miała miejsce 31 maja 2020 r. na kanale Youtube


HYMN NADZIEI



15 maja 2020 r., "rozleciała" się Trójka. W notowaniu nr 1998, na 1. miejscu znalazła się piosenka Kazika "Twój ból jest lepszy niż mój". Notowanie zostało unieważnione. Stację opuścił Marek Niedźwiecki. "Trójka" jaką znałam przestała istnieć. 

27 maja 2020 r., w ramach akcji Hot 16 Challenge 2 nagrałam swój challenge. Nominował mnie Czarek Makiewicz i w jego studiu dokonało się nagranie "Słoika".


CZERWIEC 2020

Przygotowania do wyjazdu w Bieszczady ) 




Brak komentarzy: