niedziela, 3 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020 i przesłanie na 2021

W rok 2021 weszłam z nadzieją, że 21. będzie dla mnie szczęśliwym "oczkiem". 

 Mimo pandemii, rok 2020 był dla mnie bardzo udany. Napisałam i nagrałam dwie piosenki, zostałam uhonorowana Nagrodą Prezydenta Miasta Olsztyna, zostałam przyjęta do Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich RP, wygrałam konkurs na opowiadanie kryminalne, otworzyłam ważne drzwi, za którymi jest ścieżka do ciekawych działań zawodowych.  
Stowarzyszenie Autorów ZAiKS przyznało mi stypendium na wydanie kolejnej książki. I w końcu - Purpurowe Gniazdo zostało przeczytane przez czytelników i przyjaciół Miejskiej Biblioteki Publicznej w Ostrowcu Świętokrzyskim. Akcja była filmowana, a nagrania ukazały się w LokalnaTV.pl oraz na stronie biblioteki. Dla mnie, autorki, to spełnienie marzeń.

 W marcu premier ogłosił stan epidemii w Polsce. Życie wcale się nie zatrzymało. Życie usadowiło się w necie. Spotkania klubów literackich, lekcje gry na gitarze, codzienne łączenia z przyjaciółmi, nawet spotkania autorskie. To był i nadal jest czas bardzo intensywnych kontaktów. 
Podsumowanie roku 2020 zrobię w czterech, krótkich blokach, w których opiszę po trzy miesiące.   
 
Na zakończenie wklejam piosenkę Tak ma być (tłum. Robert Zienkiewicz). Niech to będzie moje przesłanie na rok 2021.
W oryginale to oczywiście Let It Be Paula McCartney'a. Piosenka ukaże się na mojej nowej płycie. Taki jest plan ☺

Tak ma być
muzyka: Paul McCartney
tekst polski: Robert Zienkiewicz
Nagranie pochodzi z koncertu Klasyka Rocka po Polsku, który odbył się w Gminnym Ośrodku Kultury w Gietrzwałdzie, paździenik 2019.

Ciekawostka: nie wchodziłam długo na scenę, bo nie wiedziałam, że mam śpiewać bis. Kiedy chłopcy grali wstęp, ja spokojnie piłam kawę w swojej pracowni :) 

Brak komentarzy: