poniedziałek, 11 stycznia 2021

Podsumowanie roku 2020 - lipiec, sierpień, wrzesień

 LIPIEC 2020 

Dwutygodniowa wyprawa w Bieszczady - Zamość, Kazimierz Dolny, Połonina Caryńska, Cisna. Wędrowanie, wędrowanie

SIERPIEŃ 2020

14 sierpnia 2020 r. odeszła Ewa Demarczyk

Nie była na sprzedaż


***

W sierpniu otrzymałam wiadomość, że na wniosek Związku Literatów Polskich oraz Centrum Kulturalno-Bibliotecznego w Gietrzwałdzie znalazłam się w grupie 7 laureatów Nagrody Prezydenta Miasta Olsztyna za, tu cytuję, osiągnięcia w dziedzinie twórczości artystycznej i upowszechniania dóbr kultury.

Wspaniałe wyróżnienie, tym bardziej, że Nagrodę Prezydenta otrzymuje się tylko raz. Uroczyste wręczenie zaplanowano na jesień. 

WRZESIEŃ 2020

1 września, w Dobrym Mieście, odbyło się spotkanie integracyjne członków Związku Literatów Polskich i Stowarzyszenia Dziennikarzy RP. Rozmawialiśmy głównie o inspirowanej i wydanej przez SD RP oraz Warmińsko-Mazurski Sejmik Osób Niepełnosprawnych książce „Czas pionierów”.  

W książce autorzy SD RP i ZLP przedstawili 22 sylwetki pierwszych budowniczych nowej, powojennej rzeczywistości na Warmii i Mazurach.  


***

Moje opowiadanie "Trup w szafie" otrzymało I Nagrodę w konkursie na opowiadanie kryminalne "Tamtej nocy w Złotowie...". Wybierałam się na Galę do Złotowa, nawet zarezerwowałam sobie noclegi, niestety, ze względu na pandemię, wszystko trzeba było anulować. Nagrodzone teksty ukazały się w publikacji pod wspólną nazwą „Tamtej nocy w Złotowie”.





Brak komentarzy: