niedziela, 13 listopada 2016

I Muzyczny "Bieg na 6 łap" zebrał pół tony karmy!

z Piotrem Sikorskim śpiewamy bluesa ;)
kultowy, olsztyński klub "Nowy Andergrant"
Fot. Mariusz Ciesielski

W sobotę 12 listopada, w olsztyńskim Nowym Andergrancie odbył się I Muzyczny "Bieg na 6 łap". Niestety, w drodze na koncert miałam wypadek, autko potłuczone, a takie było ładne, fioletowe... Spóźniłam się więc na próby, ale zostało mi wybaczone :)

Pomysłodawcami tego muzycznego wieczoru byli: Monika Dąbrowska (Bieg na 6 łap) i Mariusz Balak (Nowy Andergrant).
Akcja "Bieg na 6 łap" trwa już 4 lata i obecna jest w 35 polskich miastach, ma więc zasięg bardzo ogólnopolski. A polega na tym, że raz w miesiącu Monika zwołuje na fejsbuku i różnymi innymi kanałami miłośników psów, czyli PSYjaciół. W wyznaczonym terminie PSYjaciele spotykają się w olsztyńskim schronisku dla zwierząt i biegają razem ze schroniskowymi psami. Wiele razy odhaczałam na fejsie, że wezmę udział w wydarzeniu, ale jakoś do tej pory nie udawało się. Kolejny Bieg odbędzie się 10 grudnia i tym razem może będę w mieście, w każdym razie rezerwuję ten czas dla schroniska.
"Bieg na 6 łap" to wspaniała akcja. Przy okazji biegania, zwierzaki otrzymują mnóstwo miłości, są głaskane, przytulanie, uwielbiane. A zdarza się też, że PSYjaciel adoptuje psiaka i wówczas sukces jest totalny.
Żeby jeszcze bardziej wspomóc schronisko, Monika Dąbrowska i Mariusz Balak wymyślili akcję "Muzyczny bieg na 6 łap", której finał odbył się właśnie 12 listopada 2016 r. w olsztyńskim klubie Nowy Andergrant. Wzięłam udział w tym muzykowaniu, bo jak nie być z takimi wspaniałymi ludźmi?

Kartą wstępu na przyjęcie była karma dla zwierząt. Przybyło ok. 350 gości, którzy łącznie przynieśli pół tony karmy!

Przezabawne były hasła wieczoru, którymi raczył nas prowadzący koncert Piotr Sikorski, np.

PSYbywaj, posłuchaj jak PSYgrywamy!
PSYwdziejcie KOTYliony!
PSYbyłam więc i KOTYlion PSYwdziałam :)

na pamiątkę kilka zdjęć,
fot. Agata Okraszewska, Mariusz Ciesielski, Natalia Mularonek

z Moniką Dąbrowską, pomysłodawczynią "Biegu na 6 łap"

Na scenie Natalia Mularonek, pod sceną ja z Kasią, mamą Natalki

na scenie "Kawa blues"

na imprezę przyszło kilkuset gości

solo i z Moniką Dąbrowską

z Darianem Stasiakiem z zespołu NTS

najwspanialsza nagroda - WYJĄTKOWE podziękowanie wykonanie przez dzieci ze stowarzyszenia Wyjątkowe Serce - dziękuję :)

"Muzyczny bieg na 6 łap" zebrał pół tony karmy dla zwierząt z olsztyńskiego schroniska

Gazeta Olsztyńska o tym napisała