niedziela, 20 listopada 2016

benefis_2017

Ruszyły przygotowania do styczniowego spotkania. Nawet się rymnęło. Obawy są zawsze, ale jakby co, pójdziemy na żywioł. Ponieważ będzie to podsumowanie 18 lat pracy twórczej oraz 55 urodziny, zaczęliśmy to nazywać roboczo - benefis. Pierwsze spotkania i rozmowy za nami. Czas na nikogo nie czeka, pędzi, więc zaczynamy go gonić.
Data została ustalona na 14 stycznia 2017 r., miejsce zacne - sala kameralna, kamienica Naujacka MOK, wici do życzliwców rozesłane, rozmowy, rozmowy, rozmowy...

Weszłam też w kontakt z nową Artystką o przejmującej wyobraźni. Zobaczyłam w necie jej rysunki. Były niesamowite, poruszające. Jeśli przyjmie zaproszenie do współpracy, to oprócz singla z Krzysiem Ścierańskim, będzie także wydawnictwo-niespodzianka dla gości. Plany, plany, plany...
to jeden z tych intrygujących rysunków, niesamowita wyobraźnia. Czubek, Pająk, Fiołek Oriona, już sobie to wyobrażam! zapisuję więc w pamiętniku, ku pamięci ;)
A to pierwsze projekty ubranka by Mariola Żylińska-Jestadt,
wykonanie jak zawsze - Ada i jej złota igła :)


a dzisiaj odstresowanie w Azzun SPA hotel,
taki prezent dostałam od Grzesia - dziękuję♥


robię dopisek po:
Było bosko. Polecam Azzun, ciepło, pachnąco, turkusowo, piękny wystrój, miła obsługa, pyszne jedzenie, jakiś zaginiony świat słońca w tej okropnej jesiennej szarudze. Jestem wymasowana, wypachniona, dopieszczona i tego mi było trzeba :)